.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد رئیس دفتر رهبر انقلاب از مدعیان

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ضمن انتقاد از رفتار و مواضع مدعیان خط امام(ره)، گفت که مردم هنوز عاشق خط امام خمینی هستند.

به گزارش «فردا»، رئیس دفتر مقام معظم رهبری جمعیت میلیونی حاضر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را نشانه پایبندی مردم به خط امام(ره) دانسته و عنوان کرد که مردم‌سالاری دینی، از ابتکارات امام خمینی(ره) است.

وی در جمع طلاب حوزه علميه اصفهان در مدرسه علميه صدر از «مدعیان خط امام» انتقاد کرده و گفت خدا لعنت كند افرادي را كه با اسم امام در مقابل خط اصلي امام مي ايستند و حريم امام را رعايت نمي كنند.

به نوشته رسا، محمدی گلپایگانی در ادامه به دیدار خود با آیت‌الله مظاهری، از اساتید حوزه علمیه اصفهان اشاره می‌کند و به نقل از وی گفت ايشان گفتند آقاي محمدي من و تو هم بايد فداي مقام معظم رهبري شويم.

وی به پشتوانه حضور چندین ساله‌اش در کنار رهبر انقلاب، تاکید می‌کند مظاهر فريبنده دنيا نتوانسته است در وجود رهبر انقلاب ذره اي تاثير بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني، نعمت حضور رهبر فرزانه انقلاب را نعمتي بزرگ و بي بديل عنوان كرد و افزود به بركت مديريت ايشان انقلاب اسلامي در عرصه هاي مختلف آن چنان پيشرفتي داشته است كه بايد به آن جهش نام داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.